خانوم پاف

جای خالی

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۲ ق.ظ

دلم برایت تنگ شده است 

آنقدر آنقدر آنقدر زیاد که حتی خودم هم باور نمی کنم 

دلم برایت تنگ شده است 

کلمه ها چه سرشان میشود که چطور احساساتم را بیان کنند ؟

 جای خالی مگر با حرف پر می شود ، 

مگر با اشک پر می شود ، 

مگر با کار ،

مگر با خواب ،

مگر با ...

با هیچ چیز پر نمی شود .

اگر پر شدنی بود که خالی نمی شد .

دلم برایت تنگ شده است .

دلت برایم تنگ نشده ؟؟؟

۹۵/۰۷/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">