خانوم پاف

آنچه درون سینه ام میخواهم داشته باشم

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ق.ظ

از اون روزی که پست مرد خاکستری رو خوندم و اون یه جمله ی طلایی شو ،

شبا قبل خواب به خودم میگم : خب بگو ببینم چی داری توی دلت ? 

اونا که خوب نیستنو دوست ندارمو میندازم بیرون ، خوباشو قشنگاشو دوس داشتنیاشو جمع میکنم یه گوشه که جا برای چیزای  دیگه هم باز کنم. 

مگه نه اینکه من یعنی همون کپه  تلمبار شده توی دلم ?

مگه نه اینکه فقط هموناس که مهمه ? 

مگه نه اینکه آخر کار منم و اونا ? 

بهشون فکر میکنم. 

میبینم چقدر ساده هستن اون چیزایی که دوست دارم. 

ساده هستن اما گاهی خیلی دور گاهی خیلی نزدیک. 


۹۵/۰۱/۲۶ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۱)

هااااا .... خیلی سادس  و بیشتر از ساده بودن ساده می کنه همه چیزو مامی ... اوستایی خودت دیگه ... چیزای مهم اصلا زیاد نیستن! و وقتی زیاد نباشه شلوغ نباشه ساده میشه ... (کلی قلب)
پاسخ:
پسر خوب مادر  ( کلی گل و یک قلب تپنده )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">