خانوم پاف

نفس با ریتم خس خس

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

همینه دیگه 

آدمی که به فکر همه چیز هست الا سلامتیش ! 

آنفولانزا میگیره 

ریه ش هم عفونت میکنه 

صداشم در نمیاد 

فقط انقدر رو داره که دودستی چسبیده به زندگی !


پ ن 

یکی از دهها علتی که انقدر سیستم دفاعی بدنمو ضعیف کرده ، خواب نامنظمه

گمونم باید بعضی عادت های دوست داشتنیمو  تغییر بدم 

ناچارا 



۹۴/۰۹/۲۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۶)

سرما خوردگی  گاهی ممکنه لذت بخش بشه
من دلم براش تنگ شده
پاسخ:
برای من بعد از ۳ سال اومد 
تاخیر داشت اما با تمام توان حمله کرد 
خدا شفا بده ...انشاءالله هرچه زودتر خوب میشین......
پاسخ:
ممنونم از شما 
ایشالا
ویروسش خیلی بده ، منم درگیرش شدم و واقعا اذیت شدم. عزیزم مواظبت کن :***
پاسخ:
چشم خاتونم 
فعلا که رو به موتم 
۲۸ آذر ۹۴ ، ۰۰:۲۳ مرد خاکستری
ول کن این زندگیو مامان . چیه چسبیدی بهش؟ :))))
صد البته زندگی اگر زندگی نباشد زندگی نیست. و اگه زندگی باشه باید چسبید بهش!
پاسخ:
دختر داری ?!!!
نچ 
دختر دار شدی بیا برام بگو چجوری چارچنگولی چسبیدی به زندگی :)))
البته پسر دختر نداره ؛)
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۲:۲۳ شیکسون (^_^)
اگه در مورد پ.ن به نتیجه رسیدین به منم روشش رو بگین حتما...
پاسخ:
:))
۱۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۴ کرگدن آبی
من تازه خوب شدم. ایشالا شما هم بهتر شده باشید.
خواب نامنظم در استرس روزانه تأثیر داره. حتماً یه فکری براش بکنید. واقعاً به مضراتش نمی‌ارزه.
پاسخ:
منم بهترم اگر سرفه ها رو که خیال رفتن ندارن ، ندیده بگیریم ! 
بله خواب منظم 
بهش فکر هم که میکنم خوابم میگیره.  انگار ساعت های طولانی خواب به خودم بدهکارم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">