خانوم پاف

آهای چین چین دامن ، طلسم شبو بشکن !

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ
تصمیم گرفته ام برگردم به خیلی چیزها 
که دوست داشتم و ناچار کنار گذاشتم 

مثلا ? ! 
دامن های گل گلی چین دار 
^_^
۹۴/۰۹/۱۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۵)

۱۳ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۴ مریم بانو
چرا ناچار کنار گذاشتی؟؟!!
پاسخ:
بخاطر یک سری دلایل احمقانه
وقتی در کمدت را باز میکنی
دامن هایت من من میکنند....
اینبار ان دامن قرمز کولیوار را بپوش بانوی کانواها
پاسخ:
آئورای دوست داشتنی ، 
چه خوب فهمیدی ، پاف رقص آتش میخواهد امشب ...
تو با اونهمه بافتنی خوشگل و رنگاوارنگ مگه میشه این چیزا رو کنار گذاشته باشی آخه؟! حیفه که
پاسخ:
ببین کی اومده *.* 
آره هنوز یه چیزایی مونده برام :)
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۴ رها مشق سکوت
من عاشق این دامنای گل گلی ِ چین دارم 
پاسخ:
خیلی خوبن آخه ! :))
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۰ کلنگ همساده پسر
عاشق لباس های گلمنگلی و رنگین هستم. آهای چین چین شلوار، طلسم روز رو بردار!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">