خانوم پاف

دهاتی

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ

دلم یک حیاط بزرگ می خواهد با یک باغچه ی بزرگ ، که  ده جور سبزی بکارم گوشه گوشه اش . چند تا درخت میوه هم داشته باشد حداقل پنج تا و یکیش خرمالو و دیگری حتما انجیر باشد !

مرغ و خروس هم دوست دارم با یک عالمه جوجه های تپلی . یک کندو ی زنبور عسل ته حیاط یا شاید روی بام .

 ۳۸ تا گلدان گل از شمعدانی گرفته تا... هر چی .

 کنار دیوار هم یک بوته بزرگ شاهپسند و چسبده به در ورودی یک بوته رز رونده ی مینیاتوری ، سرخ و پر گل . 

خب خیلی چیز ها مانده هنوز ، حوض آبی و ماهی و .... 

فعلا تا همین جا بدانید ! 

من ذاتا آدم دهات هستم نمیدانم چرا در شهر بدنیا آمد و در شهر زندگی میکنم . به نظرم یک نفر جایش با من عوض شده. :))

۹۴/۰۸/۱۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۱)

^__^
مرغ و خروس های بافتنی درخت های بافتنی خونه ی بافتنی
چه صحنه ی قشنگی می شد...
پاسخ:
چه رویایی میشه ! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">