خانوم پاف

چنین روزی متولد شدم

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ق.ظ

چشمهایم را باز کردم 

و دنیا مال من شد . 

چشمهایم را که ببندم ، 

فقط یک خاطره خواهم بود .... 


پ ن 

۳۸ پاییز گذشت ...

۹۴/۰۸/۰۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۷)

مبارکه :-)
پاسخ:
ممنونم مریم بانو :* 
تولد تولد تولدت مبارک:)

امیدوارم دلتون به رنگارنگی پاییز باشه همیشه:)
پاسخ:
ممنونم بخاطر آرزوی قشنگت بلوط بانو :*
تولدت مبارک ای لیدی پاییزی ، کلی آرزوی خوب برات دارم. هر روز با عشق تر و زیباتر برات سپری شی :*
پاسخ:
عزیزم 
ممنونم ازت 
انرژی دادی 
منم برات آرزوهای خوب دارم :*
آرشیو یافت شد؟
پاسخ:
فقط در دو تاریخ مطالب باقی مونده بود که قبلا انتقال داده شده بود :(
بقیه نبودن 
چقدر خوب :)
تولدت مبارک خانوم رنگی رنگی :*
پاسخ:
ممنون !
ممنون !!
:*
۱۰ آبان ۹۴ ، ۰۰:۲۳ رها مشق سکوت
تولدت مبارک بانو
برات بهترین ها رو آرزو میکنم 
دلت شاد و لبت خندون
پاسخ:
ممنون رها جان 
همیشه خوب باشی 
💞🎈
پاسخ:
:*  :* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">