خانوم پاف

شاهپسند

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۰ ب.ظ

 فقط خدا می داند که من چقدر گل شاهپسند دوست دارم ... 

فقط خدا می داند و من و کلوچه .

 یک بوته شاهپسند میتواند همه ی غصه هایم را خواب کند .

۹۴/۰۷/۲۷ موافقین ۴ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۳)

۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۳ مریم بانو
شاهپسند خیییییلی خوبه :)
پاسخ:
خیلی خیلی 
خصوصا وقتی بوته اش پر گل باشه 
۲۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۲۲ محمود بنائی
خوش به حال شاهپسند! :) کاش همه با یک بوته شاهپسند شاد میشدن اونموقع کل زمین را شاهپسند میکاشتم.
پاسخ:
شاهپسند بکار حتی اگه یک نفر باهاش خوشحال بشه :))
منم می دونم 😄من یه زمانی عاشق کوکب بودم ،منتها نگاش می کردم و اشک می ریختم!!
پاسخ:
جان دلمی  ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">