خانوم پاف

امید زدایی در ده دقیقه

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۵ ب.ظ

این عکس های پرسنلی فوری ، راستگو ترین و در عین حال ضد حال ترین  عکس هایی هستن که هر آدمی توی عمرش می‌ تونه از خودش ببینه  . 

امروز برای تمدید گواهینامه م ناچار عکس فوری گرفتم ، از صبح تا حالا ده بار به خودم گفتم عب نداره حاچ خانوم ، عمر دست خداس ! 

الانم دارم وصیت نامه مینویسم اموالمو تقسیم کنم !

۹۴/۰۷/۲۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۳)

۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۸:۳۹ بید مجنون
هههههههههههههههههههه
پاسخ:
:))
۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۱۱ مریم بانو
خخخخخ دقیقا!
منم بارها شده گفتن عکست روتوش داره قبول نیست، شالمو پیچیدم دور کله م و با دستگاه عکس گرفتم....عین بتول خانوم شدم!! خخخخ
پاسخ:
ینی اصن یه وعضی ! 
D:
ای جان❤️
پاسخ:
آره خواهر، اینجوریاس !!! :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">