خانوم پاف

هر روز مال ماست کودکم . من و تو

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ق.ظ

ترجیح میدهم مادری قوی باشم که کودکی مستقل و خودساخته تربیت می کند ،

تا مادری فداکار که کودکی نیازمند و وابسته . 


پ ن 

امروز روز کودک بود .

۹۴/۰۷/۱۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۲)

۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۰۶ مریم بانو
آفرین مادر خوب! :-)
پاسخ:
:)
۱۷ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۷ رها مشق سکوت
من اگه بودم ترجیح میدادم مادری فداکار باشم اما قوی، نه فداکاری ای که از سر ضعف و قربانی جلوه دادن خودم باشه، و کودکی تربیت کنم که در عین اینکه وابستگی های عاطفی رو درک میکنه و حس میکنه، اما خودساخته و مستقل باشه
پاسخ:
بله بله 
حالا شاید  بعد ها بیشتر در موردش توضیح بدم اما نظرت به نظرم بسیار نزدیکه 
یا به قولی ! دلت با من ، هماهنگه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">