خانوم پاف

زنده ام

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ
عشق چیز خوبیست . 
آن دم که می کشدم ، می میرمش .
و همان دم که می میرمش ، زندگی  می بخشدم . 
عشق چیز خوبیست ....


۹۴/۰۷/۰۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۵)

می دونی… کسی به من یاد نداد عشق چیه. کسی برای من عشق را معنی نکرد. فقط گاهی می شنیدم چیز خوبی به نام عشق وجود داره. برای من کلمه ی عشق کلمه ای ممنوع بود. البته کسی به من نگفته بود عشق چیز بدیه یا نباید حرفش رو بزنم اما چون کسی از عشق حرف نمی زد فکر می کردم چیز خجالت آوریه! عاقبت تصمیم گرفتم دنبالش برم و ببینم چیه… همه جا دنبالش گشتم از توی سطل آشغال بگیر تا کنار دریا، ولی باز هم نفهمیدم چیه… خجالت هم می کشیدم از کسی بپرسم. هر وقت می خواستم کلمه ی عشق را بر زبان بیارم نا خود آگاه یواش حرف می زدم که کسی فکر نکنه من خیلی پر رو هستم! اما تا دلت بخواد می تونستم بگم از این بدم میاد از اون متنفرم و کسی هم ایراد نمی گرفت شاید فکر می کردند کسی که از همه چیز بدش میاد دنبال عشق نمی ره و این خیلی بهتره.
راستی الان اوضاع چطوره؟ هنوز هم عشق ممنوعه؟! هنوز هم نفرت بهتر از عشقه؟!

عشقی خوبه که حیات‌بخش باشه و موجب رشد و تعالی آدم بشه!

عشق خیلی چیز خوبیه...

عشق بی نظیر است...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ رها مشق سکوت
یاد این بیت از شهریار افتادم

هزار دَرد فرستادیم به جان لیکن

چو آمدی همه ی آن دَردها دوا کردی ...

پاسخ:
خیلی خوب 
خیلی به جا 
ممنون 
الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها...
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل هاااااااااااااااااااا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">