خانوم پاف

لبخند شور

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ

زیادی خوب بودن خوب نیست 

زیادی که خوب باشی دیده نمیشوی

میشوی مثل شیشه ای تمیز 

کسی شیشه ی تمیز را نمیبیند 

همه به جای شیشه ، منظره ی بیرون را میبینند

ولی وقتی شیشه کمی بخار بگیرد

وقتی کمی منظره ی بیرون را بد نشان دهد 

همه آنرا میبینند 

همه سعی میکنند تمیزش کنند

زیادی خوب بودن خوب نیست 

زیادی که خوب باشی شکننده تر میشوی

با هر قدرناشناسی دلت ترک بر میدارد

میشکند 

تکه های شکسته را در دستانت میگیری 

نگاه میکنی به نتیجه ی زیادی خوب بودنت

زیادی خوب بودن خوب نیست 

زیادی که خوب باشی به زیادی خوب بودنت عادت میکنند 

آنوقت کافیست کمی بد شوی

همه گمان میکنند زیادی بدی ...


پ.ن

این که سیمین بانو گفت ، حال این دو روز من بود .

ولی من که میدونم ته دلم چی میگذره .

برای همین نشستم با خودم خلوت کردم ، 

دلمو بغل کردم ،تر و تمیزش کردم ،

غ غصه شو برداشتم جاش ق گذاشتم ،

اینم شد یه قصه از هزار تا قصه ی زندگیم .

بعدم رفتم برای خودم هدیه خریدم 

تا بگم ؛

خودم جان !

ممنون که طاقت میاری همیشه .

و لبخند زدم 

یه لبخند شور ...

۹۴/۰۶/۰۸ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۲)

هر کسی ارزش خوبی بی اندازه رو نداره!
چه روحیه ای دارید..
پاسخ:
یه وقتایی روحیه مزخرفی به نظر میرسه :))
شان نزول این پست را نمی دانم . ولی اگر آن باشد که گمان می کنم ، تفسیری دیگرگونه و واژگون از واقعیت است . 
پاسخ:
گمان نمیکنم در مورد شان نزولش حرفی زده باشم 
تفسیر واژگون از واقعیت می شود دروغ !
گمان نمیکنم به دروغ هم نیازی داشته باشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">