خانوم پاف

من و خود من

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ق.ظ

دو روز پیاپی سردرد دارد.

سردرد که باشد ، حوصله میرود توی کمد لابلای کامواهای زمستانی

 خودش را مخفی میکند . 

ناز کسی را نمی‌کشد اما خودش یک دنیا ناز میکند . 

به دست و پایش نمی پیچم  و برایش کمی گل گاو زبان دم میکنم . 

دستش را میگیرم توی دستم و کنار گوشش یواش میگویم :

 آروم باش ....

یک نیشگون سفت از بازویم میگیرد و میگوید : برو دختر 

هرچی می‌کشم از دست تو می‌کشم !




۹۴/۰۵/۳۰ موافقین ۵ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۳)

عجب عالمی دارد من با خود من
پاسخ:
عالم بدی نیست ^_^
امان از سردرد. من که بیشتر روزای عمرمو باهاش درگیرم ، دیگه همزیستی مسالمت آمیز داریم :دی
پاسخ:
من فقط گاهی 
اما نفسگیر ^_^
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۰ آرامیس بانوی هزار فصل
دیروز من هم حوصله ام را لابه لای لباسهای زمستانی داخل کمد پیدا کردم!
پاسخ:
خوبه حداقل دیگه جاشون رو بلدیم ^_^ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">