خانوم پاف

بود و نبود

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ب.ظ

تو نیستی

و من به شدت دلتنگت هستم .

گل ها را آب میدهم ،

و چراغ خانه مان را روشن می‌گذارم . 

مبادا وقتی بیایی

نبودنم تو را دلتنگ کند . 


۹۴/۰۵/۲۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۴)

مگر قرار است نباشی ؟!
پاسخ:
بعضی آدم ها وقتی خسته میشن میرن 
آروم که شدن اما بر میگردن 
هنوز خیال خسته شدن ندارم 
چون تحمل ندارم برگردم و ببینم کسی نیست 
مباد روزی چشم من ای چراغ امید
که خالی از تو ببینم شبی سرای تو را

هوشنگ ابتهاج
پاسخ:
از اون انتخاب های بجا 
و زیبا 
 
من از تمام آسمان یک باران را میخواهم
 
از تمام زمین یک خیابان را
 
و از تمام تو
 
یک دست که قفل شود در دست من . .
 
بامن بمان تا انتها
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۹ آرامیس بانوی هزار فصل
دلتنگت هستم حتی اگر نباشم که دلتنگی ام را ببینی.
پاسخ:
دلتنگی ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">