خانوم پاف

خانه ای که دوستش داشتم

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ق.ظ

خیلی دوست داشتم من هم  به خانه ام بر میگشتم

اما جز یک در ، که به حیاطی خالی باز می شود چیزی برایم باقی  نمانده . 

آنجا یک روزی ،  تختی چوبی بود و حوضی با فواره ی کوچکش ، با چند تایی ماهی گلی و یک عالمه شمعدانی های تر و تازه . 

پنج دری بالای حیاط نشسته بود و با شیشه های رنگی رنگی اش با ناز به دیوارهای کاهگلی فخر می فروخت .  

آنجا کنار دیوار آن نسترن سفید و کمی جلوتر ، گل های نارنجی همیشه بهار که همیشه ی خدا مثل خورشید های کوچک دور تا دور باغچه می درخشیدند . 

پله های بلند تا نزدیک هشتی ، اتاق های دور حیاط با طاقچه های هلالی و آن پستوی پر اثاث محبوبم .. 

جز در ورودی و چند پله ی بلند که هنوز سر جایش باقی مانده ،

به هر کجا نگاه می کنم نوشته : page not found 


پ ن 

با بلاگفا خداحافظی کردم 



۹۴/۰۴/۰۵ موافقین ۴ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۳)

۰۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۰ آرامیس بانوی هزار فصل
آخییییی :(  
تو هم مثل من خونتو از دست دادی.منم هرچی تو نت سرچ می کنم نوشته وبلاگی با این نام پیدا نشد.من خیلی ناراحتم خیلیییی
پاسخ:
حس غریبی داره 
ویرون شد خونه م 
دلم اما هنوز سر جاشه
هنوز می کوبه !
منم دیدم همه وسیله هام دود شد رف هوا!
و من موندم و یه حیاط و خونه خالی...
.
.
.بلاگ فا...
پاسخ:
بلاگفا ....
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ کرگدن آبی
حیف که خانه‌ی قبلی خراب شد. خانه‌ی شعرهای قشنگ و حس‌های ناب.
خوشحالم دوباره می‌نویسی و حداقل بخشی از آرشیوت را برگرداندی.
باز هم شعرهای دلنشینت را می‌خوانم.
پاسخ:
بله حیف شد 
خوشحالم میکنی کرگدن آبی :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">