خانوم پاف

موهبت بنفشه ای

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۷ ب.ظ

دلتنگی چیز بدی نیست .

یک موهبت است .

فرصت پرداختن به چیزهایی که آنطرف دلبستگی ها و وابستگی ها و عادت ها جا گذاشته ام . 

دلتنگ که می شوم یعنی فضا کم آورده ام ، 

جای دلم کوچک شده ،

شاید هم دلم پر شده ،

کوچک شده ...

دلتنگ که می شوم باید رهاکنم ، بروم ،بگذارم و بگذرم ، دور شوم ، حتی دور کنم .

دلتنگ که می شوم اشتباه است اگر دلم را به چیزی و چیزی را به دلم سنجاق کنم . 

پس 

آب و جارویش میکنم . 

جا باز میکنم برای هر چه که باید باشد ،

هر چه که دوست دارم باشد . 

اصلا فرش قرمز پهن میکنم ، 

آنچه که باید بیاید و بماند ، می آید و می ماند ...

بی نیازم از هر چه غیر ازین باشد . 

دلتنگی چیز بدی نیست . 

دلتنگی هایم را دوست دارم ...

راستی 

دلتنگی تو چه رنگیست ? 

دلتنگی من بنفش است ، بنفش بنفشه ای ! 

۹۴/۰۳/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۲)

بنفش کم رنگ
پاسخ:
چه خوبه این بنفش کم رنگ 

deltangi man rang nadare....faghat dard dare
پاسخ:
نباشه اون دردی که به دلت  نشسته 
دورباد دور باد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">