خانوم پاف

چیزهایی که به ما یاد ندادند

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

یه وقتایی 

به یه نوعی 

توسط کسی 

یه حق و حقوقی از ما  نادیده گرفته میشه ، 

ضایع میشه. 

وقتی حقی ازمون ضایع میشه ، 

حداقل کاری که میتونیم بکنیم اعتراضه . 

اگه اعتراض نکردیم ، 

خودمون هم حق خودمونو ضایع کردیم. 

چه بسا بدتر از نوع اول. 

۹۴/۱۰/۱۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۱)

۱۴ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۸ رها مشق سکوت
من با خودم قراری دارم
وقتی که هیچ اعتراضی نمیکنم به جایی که حقم داره ضایع میشه یا یکی میخواد بهم زور بگه، حتی اجازه ی شکایت کردن، ناراحتی و غرزدن هم به خودم نمیدن. 
وقتی اجازه دارم گلایه کنم، که یه قدم حداقل برداشته باشم
آره باهات خیلی موافقم، خودمون حق خودمون رو بیشتر از هرکسی ضایع میکنیم با اینکار
پاسخ:
قرار خوبی گذاشتی با خودت 
اول یه قدم بردار بعد انتظار داشته باش اتفاقی بیفته 
مرسی از همراهیت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">