خانوم پاف

متولد شدی تا ادامه بدهم

جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ
خدا دختر را آفرید
تا از عطر خوش  موهایش 
زخمهای قلب مادرش 
خوب شود .... 

پ ن 
هشت سالگیت مبارک مامانی
۹۴/۰۸/۲۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۵)

تولدش مبارک عزیزم :*
پاسخ:
ممنونم عزیز دلم :*
عزززیززم:)
تولدش مبارک !


پاسخ:
فدات عزیزم :* 
"بنام مادر"

پـا به پـای غـم من پیـر شـد و حـرف نـزد...!!!
داغ دیـد از من و تبخـیر شـد و حـرف نـزد...!!!
شب به شب منتظرم بود و دلش پر آشوب.!!!
شب بـه شب آمـدنـم دیـر شد و حـرف نزد.!!!
غصـه میخـورد کـه مـن حـال خـرابـی دارم...!!!
از همین غصـه ی من سیـر شـد و حرف نزد!!!
وای از آن لحظه کـه حرفـم دل او را سوزاند!!!
خیس شد چشمش و دلگیر شد و حرف نزد!!!
صورت پر شده از چین و چروکش یعنی!!! 
مادرم خستـه شـد و پیـر شـد و حرف نزد •••!!!

سلام...تبریک میگم...
پاسخ:
سلام 
ممنونم آقای حبیب 
دلم برای مادرم تنگ شد 
مرسی از شعر 
به به:)
مبارک باشه...
پاسخ:
مرسی عزیزم :*
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۳ مریم بانو
تولد دختر گلت مبارک باشه...
گاهی فکر می کنم فقط دختر داشتن واسه شکر کردن کافیه!
پاسخ:
ممنون عزیرم
اوهوم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">