خانوم پاف

میتوانی لبخند بزنی

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ق.ظ

وقتی میفهمی 

تنها دیوانه ی روی زمین نیستی ! 

۹۴/۰۸/۰۷ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۶)

:)
پاسخ:
:))
بخند خندوااانه
پاسخ:
آره آره خنده دارههههه ! 
:))
چقدر هم خوب:)
پاسخ:
چه خوبه ! 
کامنتا همه لبخند ضمیمه ش داره :)
راستی...
از پیوندها متوجه شدم, شما هم از داغ دیده های بلاگفا هستید...
می دونستید می تونید به پستای برباد رفته, دسترسی داشته باشید؟

پاسخ:
خیلی تلاش کردم 
فقط ۳۰ پست باقی مونده بود که انتقال دادم اینجا و ۳۰۰ تاش به بهشت رفت  :(

دیوونگی هم عالمی داره! :)
پاسخ:
اوهوم ! :)
عزیزم می تونی به همشون دسترسی داشته باشی
برو تو این سایت:
http://archive.org/web/
آدرس وب قبلیتو بزن...
تمام آرشیوت رو میاره...

(باید روی تاریخای آبی کلیک کنی تا آرشیو مربوط به اون تاریخ رو بیاره... بعد وقتی صفحه رو باز کرد, از توی آرشیو وبت, مطالب قبلیت رو هم دسترسی خواهی داشت... من الان برات چک کردم...:) )
+ امیدوارم توضیحاتم کافی بوده باشه:)
:) :) :)
پاسخ:
ممنون دوستم ! 
برم ببینم چی پیدا میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">