خانوم پاف

منشن می کنیم !

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

یکی دو هفته ی پیش ، خانم جوانی تصویر مدل قلاب بافی رو به تلگرام من ارسال کرد و  مشابه اون رو سفارش داد و پرسید آیا میتونم کار رو براش آماده کنم ?

با نگاه اول متوجه شدم که عکس از اینستاگرام خانوم بافنده ای هست که گهگاه به صفحه همدیگه سر میزنیم . 

خب ، سفارش خیلی ساده و بی زحمتی بود و دستمزد مناسبی هم داشت . 

بهش گفتم عزیزم . البته که میتونم سفارش شما رو انجام بدم اما چون هنرمندی که این کار رو بافته میشناسم ، شما رو به هم معرفی میکنم . آیدی اینستاشو گرفتم و توی صفحه همون خانم منشن کردم . تمام :))


دیشب داشتم قبل از خواب توی اینستاگرام چرخ میزدم که رسیدم به یک فراخوان مسابقه ی قلاب بافی . اهل مسابقه و اینجور چیزا نیستم ولی صفحه رو باز کردم شاید ایده جدیدی داشته باشه . 

ده دوازده نفر عکس بافت هاشون رو فرستاده بودن . اما چیزی که جالب بود ، نمونه ی ارسالی شرکت کننده ی دوم بود !!! 

رومیزی من ! با کمی دستکاری ناشیانه روی عکس و حذف اسم صفحه م و یک کادر بی تناسب دورش ! 

ادمین صفحه ی مسابقه رو زیر عکس اصلی توی صفحه ی خودم منشن کردم . 

تمام :))


۹۴/۰۷/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۱)

کاش منشن کردن به همین راحتی بود.
پاسخ:
اوهوم 
 کاش یه کارایی به همون راحتی که میگیم بود ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">