خانوم پاف

یک طعم شیرین توی زندگی ام گم شده

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

تابستان است 

مرداد ، گرم ، 

دلم تنگ است .

همسایه ی جدیدمان حلوا خیرات کرده .

از صبح دلم چیزهای شیرین میخواست .

هندوانه ی شیرین ، هویج پلوی شیرین ، حلوای شیرین ....

هر زمان شیرینی هوس میکنم یعنی دلم بد جور گرفته 


شاید از این خانه بروم 

از این شهر حتی 

نکند مجبور شوم از خودم هم هجرت کنم ? 

ببین با چه روزهای کسل کننده ای گره خورده ام ... 


راستی 

شکلات داری ?

۹۴/۰۵/۲۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۴)

هوم.
یکی دارم
پاسخ:
نوش جانت 
شیرین کام باشی همیشه 
یک روز را به شیدایی بگذران .
هیچ طوری نمی شود .
پاسخ:
شیدایی هر روزه ام آرزوست ....
بستنی دابل چاکلت برای اینجور موقع هاست رفیق
پاسخ:
هوم 
حالا میفهمم چرا ..... 

فرهادم برایت

کوه کجا بود؟

وقتی که نیستی

خودم را با شکلات گول میزنم ...
پاسخ:
شکلات شیرین ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">