خانوم پاف

از رنج تو در عذابم

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ق.ظ

امشب بی خواب شده ام 

شاید خیلی شب ها به میل خودم بیدار ماندم . 

اما

امشب رفتم که بخوابم 

رفتم که به خواب پناهنده شوم 

نشد .

خواب مرا به خودش راه نداد یا من خواب را ? 

گیجم 


دیدن رنج یک زن مرا به شدت غمگین کرده 

همزمان خواندن داستان رنج دخترکی 

 وشنیدن صدای عذاب زنان و دخترانی که همینجا اطراف من دارند نفس می کشند. 


من از عشق دم میزنم و می نویسم 

از چیزی که میدانم نایاب است این روزها 

از مهربانی 

از آزادی 

از برابری

از خوبی 

از لبخند


اما قطعا به چیزهای بیشتری فکر میکنم 

برای این فکر های دربند

برای این فکر های زخمی

برای آنها چه کار باید بکنم ?


من از رنج تو رنج می کشم

ای لطیف صبور عاشق مهربان ....


۹۴/۰۴/۲۰ موافقین ۵ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۴)

 و چقدر حرف زدن از نایاب ها تلخه...
از عشق..از آزادی... 
پاسخ:
نباید یادمون بره 
عشق 
آزادی 
...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ آرامیس بانوی هزار فصل
دردهای زیادی هست.دردها و غمهایی در اطراف ما،در کوچه پس کوچه ها،دردها و مشکلاتی که من و تو به تنهایی قادر به حل کردن آنها نیستیم.
پاسخ:
حتی نمی توانیم کمی قابل تحملش کنیم 
درد دارد. درد 
ای لطیف صبور عاشق مهربان
چیزهای نایاب گاهی جایی یافت می شود .


پاسخ:
این نایاب ها را 
اگر جایی پیدا کردی 
امیدوارم هرگز گمش نکنی
نایاب نه کمیاب اری
ولی هست :)
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">