خانوم پاف

آش

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۵ ب.ظ

 ۴۰ سالگی 

پشت در ایستاده 

برایم یک کاسه آش آورده 

با یک وجب روغن ! 




خاک برسرم

بذار چادر سر کنم 

نکنه موندنی بشه ?!!!!

۹۴/۰۴/۱۹ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۴)

خخخخخخ جالب بود
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۵ کرگدن آبی
شاعرها همیشه ۱۸ ساله می‌مانند.
پاسخ:
می دانم ! 
پشت در خانه من هم آمد 

من که ازش راضیم . 
پاسخ:
چه خوب که راضی هستی 
من به گمانم با ۵۰ سالگی بهتر کنار بیام !
سن شناسنامه ای طول زندگیه خیلی مهم نیست چند باشه 20-30-40 چیزی که باید نگرانش باشیم عرض زندگیه.
پاسخ:
روی بعضی ازین عدد ها ناخودآگاه کمی تامل میکنم 
۷_۱۶_۳۰_۴۰و۸۰ ^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">