خانوم پاف

بودن

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

امروز 

الان 

یکی از همان لحظه های مکرریست ،

که میخواهم نباشم .


کاش می شد ، به انتخاب خودمان می آمدیم 

گاهی هم که خسته می شدیم ، 

به انتخاب خودمان می رفتیم .  

کاش می شد،

 اگر از رفتن پشیمان می شدیم ، 

به انتخاب خودمان بر می گشتیم . 


نه آمدن انتخاب مان بوده و نه رفتن 

و نه بازگشتی خواهد بود ...

می ماند ؛ همین بودن 

بودن 

بودن


۹۴/۰۴/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۲)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۴ رضا فاطمی
مطلب جالبی بود...
پاسخ:
ممنون
سلام. مطالبتون رو دوست دارم. یعنی جدیدا باهاتون آشنا شدم. نمیدونم چطور توی بلاگفا که بودم وبلاگتون رو ندیده بودم! ولی بعد مهاجرت با بلاگ رسیدم به این جا و چقدر کیفور شدم از خوندن کل مطالبتون خانوم پاف خوش ذوق :)
پاسخ:
خوش آمدی محدثه جان 
خوش ذوقی از خودته !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">