خانوم پاف

این پاراگراف و بخونم برمیگردم

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ
یه لحظه هایی هست توی زندگی 
که حاضر نیستم با چیز دیگه ای عوضشون کنم .

مثلا
 وقتی دارم کتابخونه رو گردگیری می کنم و 
یه دونه از کتابامو می‌کشم بیرون از صف و 
همینجوری بازش میکنم و 
برنامه کلا تغییر می کنه !
... 
یکی از بوهای خوش زندگی بوی کاغذ و مایع شیشه پاک کنه که توی هم پیچیده ! 

۹۴/۰۳/۳۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
خانوم پاف

نظرات  (۳)

۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۳ سیدمحمدباقر سرافراز
و کتاب هایی که هنوز فرصت نشد بخوانی
پاسخ:
فرصت میسازم ......
من کتاب نخونده و کم خونده  تو کتابخونه ام زیاد دارم .
باید برم سراغشون.
هیچ وقت برای خوندن دیر نیست .
پاسخ:
کتاب های  نازنین 
صبور و ساکت و بی توقع 
:-)
۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۲ آرامیس بانوی هزار فصل
اونوقت شروع می کنی به خوندن و میری داخل کتاب و غرق میشی توش،یه دفعه به خودت میای و میبینی دو ساعته نشستی و داری کتاب میخونی و دستمال گردگیریت رو هم پرت کردی یه طرف :)
پاسخ:
آره دقیقا !
راستی خوش اومدی !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">